דף נגישות

לקוחות יקרים,

חרטה על דגלה את הזכאות של אדם עם מוגבלות Touchit לקבל שירות באותו מקום בו הוא ניתן לכלל הציבור ובשוויוניות. המשמעות היא התאמת חנויות הרשת גם ללקוחות עם מוגבלות. במסגרת זו מינתה הרשת את אייל קנטרוביץ' להיות רכז הנגישות, אשר מתפקידיו:

דרכי הגעה נגישים לטרמינל

למגיעים ברכב פרטי
ניתן להסדיר חנייה לנוסע בעל תו כחול (כיסא גלגלים) בחניון קצר טווח, צמוד טרמינל 3, בתנאי תשלום הזהים לאלו שבחניון לחנייה ארוכת טווח. יש לגשת לחניון המרכזי לטווח ארוך ולהציג בעמדת המודיעין בחניון תו נכה ואישורים נדרשים, אצל הנציג המאייש. הנציג ימסור אישור חניה בכתב לתאריכים המבוקשים.
רכב שלא הוסדרה חנייתו ייגרר.
החניה מותרת במקום מסומן המיועד לנכים בלבד.
החיוב בהתאם לתעריפי עלות החניה לטווח ארוך.

למידע נוסף ניתן להתקשר לבקרת חניונים בטלפון 03-9752550/1.

למגיעים בתחבורה ציבורית
בקומה 2 ניתן להגיע מכביש הגישה לנוסעים יוצאים אל אולם הצ'ק אין באופן עצמאי או בסיוע מלווה אישי.

למגיעים ברכבת
במפלס הרכבת מעליות ודרגנועים.

לקבוע תנאים אשר יבטיחו את מתן השירות לאנשים עם • מוגבלות באופן שוויוני וברמת נוחות, איכות ובטיחות כפי שניתנת לכלל הציבור. לאפשר לאנשים עם מוגבלות נגישות לשירות ברשת • ,לרבות ע"י קביעת הליכים פשוטים ובהירים Touchit לקבלת השירות.

פרטי התקשרות: רכז נגישות: אייל קנטרוביץ' 03-9757346 פקס: 03-9754524 טלפון: eyal@touchit.co.il :דוא"ל

ניתן לפנות לצוות לקבלת סיוע אישי